dnis.ir یاد خدا از بین برنده ی وسوسه های شیطانی :: بهشت دنیا

بهشت دنیا

برای رسیدن به بهشت در اخرت ابتدا باید بهشت دنیا را پیدا کنیم

بهشت دنیا

برای رسیدن به بهشت در اخرت ابتدا باید بهشت دنیا را پیدا کنیم

"بهشت دنیا جاییست که خلق و خوی انسانیت در انجاست روایات معصومین و قرآن کریم و داستانهای قرآنی و شرع مقدس راه راه رسیدن به بهشت را به ما می آموزد"
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۸ خرداد ۹۹، ۰۰:۰۶ - رحیم
    احسنت
يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ب.ظ

یاد خدا از بین برنده ی وسوسه های شیطانی

یاد خدا

یکی از خوبی هایی که ماه رمضان داره اینه که بیشتر به یاد خدا هستیم، حتی کسانی که خلاف شرع را به راحتی مرتکب می شوند انها هم می گویند، به حرمت ماه رمضان خلاف شرع را مرتکب نمی شویم، نا خوداگاه به یاد خدا هستند. یاد خدا باعث تقویت ایمان می شود هر چه ایمان انسان قویتر و محکم تر شود نورانیت وبصیرت دل او بیشتر می شود.

شاید کسی سوال کند با وسوسه های شیطان چه کنیم که مدام ما را از یاد خدا غافل می کند؟ در حدیثی صحیح جمیل بن درّاج می گوید: به امام صادق علیه السلام عرض کردم :گاهی در اثر (وسوسه های شیطان) فکرهای بد و بزرگ بر دلم خطور می کند (چه کنم)؟! حضرت فرمودند: در آن زمان بگو لا اله الا الله جمیل می گوید: پس از آن هرگاه چیز بدی بر دلم وارد می شد تهلیل می گفتم، زایل می گشت.

نظرات (۱)

مطلب خوبی هست ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی